سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی فوقالعاده آیلتس برای سال 2020

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آیا متقاضی شرکت در آزمون آنلاین زبان انگلیسی آیلتس هستید اما زمان کافی برای شرکت در دوره‌های متنوع آیلتس را ندارید؟ فکر خود را بیش از حد مشغول نکنید. شما هنوز هم فرصت دارید. دنیای مجازی! اتصال به شبکه جهانی می‌تواند دریچه‌ای بی‌نظیر برای دسترسی به بهترین متریال و دوره‌ها در سراسر جهان باشد.ما در این عنوان از مقاله دیاکو قصد داریم تا براساس تحقیقات جامعی که بیش از 30 خبره انجام داده‌اند، تلفیقی از بهترین دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی آیلتس را برای آمادگی آزمون سال 2020 به شما ارائه دهیم. این مجموعه آموزشی به شما کمک می‌‌کند تا با بهترین دانشکده جهانی به صورت آنلاین برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس آماده شوید. این دوره‌ها شامل کلاس‌های رایگان و پولی است که به شما برای آمادگی در آزمون IELTS کمک می کند. پیش از این، 33000 زبان‌آموز از این مجموعه بهره برده‌اند.

 دوره آمادگی آزمون آیلتس (Magoosh)             

همان طور که می‌دانید، Magooshیک نام کاملاً محبوب و قابل اعتماد در بازار دوره‌های آمادگی آزمون آموزش آنلاین زبان انگلیسی است و جزو اولین شرکت هایی است که برنامه ها و دوره‌های آموزشی گسترده‌ای را بصورت آموزش آنلاین زبان انگلیسی آغاز کرده است.رویکرد این سایت برای آمادگی جهت آزمون آیلتس  مانند سایر بخش‌های آن، کاملاً متفاوت است.در این سایت علاوه بر آموزش آنلاین زبان انگلیسی و فیلم‌های آنلاین، برنامه‌ای مخصوص آیلتس نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا واژگان انگلیسی خود را توسعه داده و وبلاگی برای آمادگی آزمون آیلتس تهیه کنید. به این ترتیب شما به تمامی مقالات مرتبط با آزمون آیلتس، نکات  و ترفندهای این آزمون دسترسی خواهید‌داشت.این دوره شامل 90 درس، 200 سوال و  رفع اشکال از طریق ایمیل می‌باشد. دوره مذکور توسط دو مدرس آموزش آنلاین زبان انگلیسی به نام‌های Molly Keller و Rachel Kapelke-Dale برگزار می‌شود که هر دو تجربه گسترده‌ای در زمینه آموزش آنلاین زبان انگلیسی و شرکت در آزمون IELTS را دارند.
مزایای این دوره:

  •  دروس ویدیویی پربار شامل مفاهیم، اشکالات و ترفندها
  •  بیش از 200 تمرین برای آمادگی هر چه بیشتر برای آزمون
  •  تیم پاسخگوی آنلاین که از طریق ایمیل به سوالات شما پاسخ می‌دهند.
  •  قیمتی بی نظیر و مقرون به صرفه نسبت به رقبا
  •  ضمانت مرجوعی محصول تا 7 روز

 دوره آنلاین رایگان آیلتس (British Council)

Understanding IELTS یک دوره رایگان است که توسط British Council طراحی شده که در پلت‌فرم آینده در دسترس خواهد‌بود. این دوره، چشم‌انداز ارزشمندی را برای آمادگی در آزمون آیلتس به شما معرفی می‌کند و به شما می‌آموزد که چگونه از عهده هر بخش آزمون برآیید و به طور کلی درک بهتری از آموزش آنلاین زبان انگلیسی پیدا کنید.
این دوره تمامی بخش‌های آزمون آیلتس از قبیل Listening، Speaking، Writing و Readingرا با استفاده از آموزش‌های ویدیویی که متشکل از جمعی از خبرگان این حوزه‌ است، پوشش می‌دهد.دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی British Council طی 6 هفته که هر هفته شامل 2 ساعت است، ارائه می‌شود.  مدرس اصلی این دوره آیلتس، Allister Widdowson است که سابقه 20 سال تدریس زبان انگلیسی دارد و در حال حاضر با British Council  و FutureLearn به منظور برگزاری دوره‌های آنلاین همکاری می‌کند.
مزایای این دوره:

  •  آشنایی با تمام بخش‌های آیلتس
  •  ارائه نکاتی کاربردی و مفید برای رسیدن به نتیجه موردانتظار
  •  ایجاد درکی عمیق درخصوص نحوه ارزیابی آزمون آیلتس
  •  ایجاد فرصتی برای محک و بهبود مهارت Writing و  Speaking از طریق ارتباط با سایر زبان‌آموزان در انجمن‌های آنلاین
  •  دسترسی رایگان تا 8 هفته (در صورت تمایل به دسترسی بیشتر، می‌بایست مبلغی را پرداخت کنید.)

دوره آمادگی کامل آیلتس 7+ (Udemy)

Udemy به دلیل داشتن دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و آمادگی آزمون معتبر و شناخته‌شده، به نامی پرآوازه تبدیل شده‌است. این دوره توسط Keino Campbell ، یکی از کارشناسان تافل و آیلتس، با تجربه‌ای قریب به 10 سال طراحی دوره‌های آزمون‌های بین المللی ، طراحی و تنظیم شده‌است. این دوره به ارائه تجزیه و تحلیلی عمیق از آزمون آیلتس ، تمرکز بر مهارت‌ها و تکنیک‌های لازم برای شرکت در آزمون از طریق آشنایی با قالب‌های مختلف آزمون و کسب مهارت‌هایی فراتر از محدوده آزمون می‌پردازد.مزایای این دوره:

ارائه آموزش‌های لازم جهت قبولی در تمام بخش‌های آزمون آیلتس
تدوین استراتژی‌های لازم برای کسب نمره‌ای بالاتر
اعتبار و شهرت شرکت برگزار‌کننده دوره
36ساعت فیلم آموزشی، 15 مقاله به همراه 32 منبع تکمیلی

  تسلط بر رایتینگ آیلتس: Udemy

این دوره توسط Matt Rainsbury که مدرس دوره آیلتس و برگزارکننده دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی است، برگزار می شود. مت دارای مدرک لیسانس زبان انگلیسی و ده‌ها سال تجربه آموزش زبان انگلیسی و آیلتس را دارد. دوره های او در Udemy بهترین راهنمایی‌ها ، تکنیک‌ها و مهارت‌هایی که پیشتر بسیاری از دانش‌آموزان از آنها استفاده کرده و نتیجه گرفته‌اند، ارائه می‌دهد.مزایای این دوره:

  •  استفاده از طیف وسیعی از سوالات واژگان
  •  استفاده از ساختارهای پیچیده دستوری
  •  بیش از 300 مورد امتیاز 5 ستاره
  • طول دوره 4.5 ساعته به همراه ارائه گواهی پایان دوره
  •  بهبود مهارت‌های چهارگانه
  •  بدون پیش‌نیاز (این دوره می‌تواند برای هر کسی که قصد شرکت در آزمون آیلتس آکادمیک را دارد، مناسب باشد.
  •  دسترسی به 80 ساعت ویدیو و تمرین آموزشی.
  • انجمن‌های تعاملی که توسط مدرسان ایجاد شده است.
  • ثبت‌نام رایگان ( در صورت لزوم فقط می‌بایست هزینه مدرک را بپردازید.