سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید زبان انگلیسی را خصوصی خواند؟

 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

اگر همیشه برایتان سوال بوده که زبان انگلیسی را باید خصوصی یاد گرفت یا گروهی، به شما توصیه می‌کنیم که حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. چنانچه به دنبال یادگیری زبان انگلیسی و یا تثیبت آن هستید، احتمالا" در جست و جوی کلاس، معلم و یا آموزش آنلاین زبان انگلیسی و حتی موسسه زبان انگلیسی هستید که بالاترین کیفیت و معقول ترین هزینه را برای شما داشته باشد. اما کدام کلاس می تواند خواسته شما را برآورده کند؟ همان طور که می دانید روش ها و الگوهای مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. به عنوان مثال شرکت در کلاس های عمومی یا گروهی موسسات زبان انگلیسی ، خودآموزی، استفاده از نرم افزارها یا اپلیکیشن ها، کتاب ها و سایت های مختلف می توانند نمونه هایی از یادگیری زبان انگلیسی باشند. روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم یکی دیگر از گزینه های موجود برای یادگیری می باشد. اما سوالی که پیش می آید این است که چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی ؟ خب باید عرض کنیم که روش تدریس خصوصی مزایایی دارد که بسیاری از زبان آموزان ترجیح می دهند در این گونه کلاس ها شرکت کنند.

برنامه ریزی فردی

یکی از ویژگی های تدریس خصوصی، برنامه ریزی فردی برای هر فرد مطابق با سطح و هدف فرد می باشد. بنابراین، در ابتدای کار، شما می بایست تعیین سطح شوید تا میزان مهارت و تسلطتان در زبان انگلیسی مشخص شود. در وهله دوم، هدف شما اهمیت دارد؛ اینکه در کدام مهارت احساس ضعف بیشتری دارید و یا به طور کلی به کدام بخش نیاز دارید در تعیین یک برنامه منسجم اهمیت دارد. مثلا" شاید شما مهارت خوبی در درک مطلب داشته باشید و وقتی متن زبان انگلیسی در مقابل شما قرار می دهند، قادر به فهم و درک آن هستید ولی به دلیل سال ها دوری از فضایی که بتوان در آن به زبان انگلیسی صحبت کرد، نمی توانید به راحتی و روانی مکالمه کنید. یا حتی ممکن است فردی با سمت اجرایی، به دلیل ارتباطات کاری و بیزینسی خود نیاز به داشتن مهارت در اسپیکینگ دارد. با این اوصاف، برای هر فرد بر اساس سطح فعلی دانش زبان انگلیسی و هدف مورد نظر برنامه ریزی هایی اختصاصی صورت می گیرد. 

تمرکز بیشتر در یادگیری زبان انگلیسی و تدریس

یکی دیگر از ویژگی های تدریس های خصوصی زبان انگلیسی ، تمرکز بیشتر بر روی یک یا تعداد معدودی از زبان آموزان است. در تدریس خصوصی زبان انگلیسی تنها شما هستید که در کلاس حضور دارید، بنابراین تنها فردی که مورد سوال و بررسی قرار می گیرد، شمایید. همین امر باعث می شود تا زبان آموز تلاش و توجه بیشتری برای یادگیری داشته باشد. هم چنین مدرس هم تمام تمرکز خود را معطوف به تدریس بر روی نقاط ضعف شما می کند تا بهترین نتیجه حاصل شود. بدیهی است با انتخاب این نوع از کلاس ها، کل کلاس به شما تعلق می گیرد. با این حساب شما می توانید مکالمه زبان انگلیسی بیشتری با معلم خود داشته باشید تا ایرادات و اشکالات شما برطرف شود. اما هر چه تعداد افراد حاضر در کلاس بیشتر باشند، این زمان کمتر خواهد شد و هر فرد فرصت کمتری برای تمرین و مکالمه خواهد داشت. 

ارزیابی دقیق در زبان انگلیسی

برای رسیدن به عملکرد بهتر در هر امری نیاز به ارزیابی وجود دارد. ارزیابی سبب می شود تا نقاط ضعف شناسایی شده و راهکارهایی جهت رفع و اصلاح نواقص ارائه شود. از جمله مزیت های تدریس خصوصی این است که در هر جلسه مشخص می شود که شما در کدام بخش دچار مشکل هستید. به این ترتیب اشکالات و ایرادات ذره ذره برطرف می شوند. لازم به ذکر است که موسسات زبان انگلیسی و مدرسین حرفه ای در هر جلسه گزارشی از روند پیشرفت کار خود ارائه می دهند تا به این ترتیب میزان رشد هر فرد مشخص شود. طبیعی است با رفع اشکالات زبانی در هر جلسه، سرعت یادگیری و پیشرفت هر فرد  افزایش می یابد.

تعیین زمان در زبان انگلیسی

یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان برای شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی بحث زمان  است. شاید شما هم از جمله افرادی باشید که به دلیل مشغله های کاری و یا تحصیلی زمان آزادی برای شرکت در کلاس های عمومی نداشته باشید. کلاس های خصوصی این امکان را به شما می دهد تا طبق برنامه روزانه خود بتوانید آزادانه زمان کلاس خود را انتخاب کنید.  

انتخاب مدرس زبان انگلیسی دلخواه

شما با انتخاب کلاس های خصوصی زبان انگلیسی این امکان را دارید تا مدرس خود را انتخاب کنید. این انتخاب معمولا" بر اساس سطح دانش و میزان راحتی فرد در ایجاد ارتباط با استاد می باشد. در صورتی که مدرس انتخابی شما مطابق میل و انتظار شما نباشد، می توانید مدرس خود را عوض کنید. 

چرا آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو؟

ما در موسسه زبان انگلیسی دیاکو این امکان را برای زبان آموزان خود فراهم کردیم تا با توجه به نیازها و اهداف متفاوتی که دارند، کلاس های خصوصی و آموزش آنلاین زبان انگلیسیDiako.ir   را انتخاب نمایند. کلاس های خصوصی دیاکو در قالب کلاس‌های یک الی چهار نفره برگزار می شود. استفاده از برترین مدرسین، ارائه سانس های متنوع به دلخواه زبان آموز، برنامه ریزی منظم آموزشی، پیگیری امور تحصیلی زبان آموز در پایان هر 5 جلسه توسط مشاور و پشتیبان آموزشی بخشی از خدمات ویژه دیاکو در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی است. زبان آموزانی که به دلیل فرصت زمانی محدود و یا شرایط خاصِ کاری امکان شرکت در کلاس های گروهی را ندارند میتوانند تقاضای کلاسِ خصوصی نمایند. در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی دیاکو، زبان آموزان قادرند مدرس دلخواه خود را در زمانِ دلخواه انتخاب نمایند.لازم به ذکر است دفتر آموزش دیاکو با دقت وضعیت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را دنبال کرده و هر هفته گزارش عملکرد زبان آموز را از مدرس مربوطه طی فرم هایی مشخص دریافت می کند. هم چنین، در این کلاس ها برای هر فرد برنامه ریزی هایی فردی صورت می گیرد و طی مدت یادگیری نقاط قوت و ضعف هر زبان آموز مورد ارزیابی قرار می گیرد. از جمله دیگر خدمات دیاکو می توان به مشاوره و پشتیبانی رایگان برای هر فرد اشاره کرد. به این ترتیب که در پایان هر جلسه  با زبان آموز تماس گرفته می شود و شرایط کلی دوره، کتاب های درسی، تکالیف و پیشرفت تحصیلیِ فرد مورد ارزیابی قرار میگیرد و در صورت نیاز به زبان آموز خدمات مشاوره ای ارائه می شود.حقیقت این است که شما با شرکت در این کلاس ها می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و به جای صرف وقتی در حدود یک الی دو سال در کلاس های گروهی، در مدت زمانی کوتاه تر، مطالب بیشتری را با سرعتی بالاتر بیاموزید. انتخاب مدرس دلخواه زبان انگلیسی توسط زبان آموز انتخاب زمان دلخواه جهت تشکیل کلاس ها، سپری کردن مدت زمانی بیشتر نسبت به کلاس های گروهی برای مکالمه در کلاس اتمام هر کتاب مکالمه در زمانی کوتاه تر  برنامه ریزی هر یک از جلسات دوره های خصوصی زبان انگلیسی با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف زبان آموز، تمرین و تکرار جملات کلیدی بر اساس موضوع هر درس، تاکید بر مکالمه و تقویت جمله سازی  تمرین بیشتر با کتب کمک آموزشی و نظارت دقیق بر روند پیشرفت زبان آموز در هر مهارت ارائه گزارش در هر 5 جلسه توسط مدرس مربوطه ،نظارت مستقیم پشتیبانِ آموزشی و ارائه بازخورد در هر 5 جلسه به دفتر آموزش اشاره کرد. کلاس های خصوصی موسسه زبان انگلیسی دیاکو در واحدی مجزا با عنوان واحد  VIP برگزار می شود تا این کلاس ها به دور از هیاهوی کلاس های عمومی در محیطی آرام با امکاناتی خوب برگزار شود. ضمن اینکه دسترسی این واحد به وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه مترو بسیار مناسب است.  برای شرکت در دوره های خصوصی زبان انگلیسی دیاکو ، چنانچه در سطحی مقدماتی قرار دارید نیازی به تعیین سطح نخواهید داشت، اما اگر احساس می کنید حداقل دارای دانش پایه ای در زبان انگلیسی هستید، می توانید در آزمون تعیین سطح گروهی و یا VIP شرکت کنید. چنانچه باز هم سوالی در خصوص شرایط و ویژگی های دوره های ما دارید، می توانید با شماره تلفن 72114 تماس حاصل فرمایید.